تکنولوژی
نگارش در تاريخ دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, توسط رامتین
دل به گروهی پیوست که هدف آن اضافه نمون شارژر بی‌سیم در لپ‌تاپ‌ها است
 
 
 شارژ بی‌سیم در تلفن‌های هوشمند به یک موضوع رایج تبدیل شده است و بسیاری از تلفن‌های پرچمدار فعلی بازار از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. حال تولیدکنندگان لپ‌تاپ در تلاش هستند تا این قابلیت را به دنیای نوت‌بوک‌ها نیز وارد کنند. در همین راستا گروهی به نام Alliance for Wireless Power تشکیل شده و در حال توسعه فناوری‌های مرتبط با این جریان است.

ادامه مطلب...

 

TravelMate  B113 ایسر
TravelMate B113 ایسر
 

معمولا لپ‌تاپ‌های سری Travelmate ایسر برای افراد اهل کسب و کار ساخته نمی‌شوند و قیمت گذاری و ابعاد و امکانات آنها طوری در نظر گرفته می‌شود، که مصرف کننده عادی با هزینه کم بتواند یکی از این مدل‌ها را تهیه کند. امروز ایسر از مدل تازه‌ای از این خانواده پرده برداری نموده که برای دانش آموزان طراحی شده و قرار است با قیمت 399 دلار وارد بازار شود. این لپ تاپ 11.6 اینچی مجهز به پردازنده نسل سوم اینتل Core i3 و 4 گیگابایت حافظه رم است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط رامتین

 

گوگل از کروم‌بوک Acer C7 با قیمت ۱۹۹ دلار پرده برداری کرد
 

تنها پس از گذشت یک ماه از معرفی کروم‌بوک جدید ساخت سامسونگ، گوگل این بار یک لپ‌تاپ ارزان قیمت دیگر را که توسط ایسر ساخته شده، معرفی کرد. کروم‌بوک Acer C7 مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. پردازنده این لپ‌تاپ ۲۰۰ دلاری، ساخت اینتل می‌باشد اما دقیقا مشخص نشده که این پردازنده در کدام نسل یا سری جای می‌گیرد.


ادامه مطلب...
ویندوز ۸ شکل و شمایل لپ‌تاپ‌ها را تغییرخواهد داد: مدل‌های لمسی بیشتری در راهند!

ویندوز ۸ چند روز پیش در ۲۶ اکتبر به طور رسمی‌ عرضه شد. این سیستم عامل پیش‌تر در اول اوت ۲۰۱۲ (۱۱ مرداد) برای تولیدکنندگان عرضه شده بود. مهم‌ترین مسئله در مورد این سیستم عامل، همگامی‌ و هماهنگی آن با وسایلی است که صفحه نمایش لمسی دارند. پس باید از این به بعد منتظر آمدن لپ تاپ‌های لمسی و هیبریدی‌ بیشتری به بازار باشیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
اولترابوک سری ۹ سامسونگ
اولترابوک سری ۹ سامسونگ

اینتل با مشارک تمام تولید‌کنندگان سخت افزارهای مبتنی بر ویندوز، بازار را مملو از اولترابوک‌ها کرده است، لپ‌تاپ‌های سبک‌، سریع، زیبا و از همه مهمتر قابل حمل که قرار است قیمت مناسبی نیز داشته باشند. در این میان بعضی از شرکت‌ها اولترابوک‌های فوق‌العاده با کیفیت نظیر آنچه امروز در این مقاله به بررسی تخصصی و عمیق آن می‌پردازیم، تولید کرده‌اند که قیمت بالاتری نسبت به قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری تعریف شده توسط اینتل دارند.


ادامه مطلب...
درگاه های SD card, HDMI, USB
درگاه های SD card, HDMI, USB

طی روزهای اخیر شایعات متعددی در مورد مک بوک پرو ۱۳ اینچی رتینا در گوشه کنار وب دیده ‌می‌شود، اما به تازگی عکس‌ها و مشخصات کامل‌تری از این محصول به بیرون درز کرده است که به دلیل وجود عکس، واقعی‌تر به نظر می‌رسند. این محصول همانند

مک‌بوک پرو رتینای 15 اینچی

از بدنه نازکتر نسبت به معادل غیر رتینا و صفحه نمایش بسیار با کیفیت برخوردار است و گزینه مناسبی به عنوان یک لپتاپ 13 اینچی کلاسیک خواهد بود.


ادامه مطلب...
Samsung Dual Display Portotypes
Samsung Dual Display Portotypes

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه‌های مهم، دیدن محصولات آینده شرکت‌ها است. بسیاری از این محصولات شاید هیچ وقت به بازار مصرف‌کنندگان عادی مانند ما نرسند، اما دیدن این محصولات که در اوج توان تکنولوژیکی شرکت‌ها قرار دارند خالی از لطف نیست. در گوشه‌ای از

نمایشگاه IFA امسال

شرکت سامسونگ چند نمونه آزمایشی را به نمایش گذاشته بود که بعضا دارای ساختاری عجیب بودند، برخی از آنها نیز قبلا توسط دیگر شرکت ها ارایه شده بودند و برای دوستداران گجت تازگی نداشتند.


ادامه مطلب...
HP Spectre XT Touchsmart
HP Spectre XT Touchsmart

تنها ۲ ماه تا انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ زمان باقی مانده است، سیستم‌عاملی که بطور کامل نحوه استفاده کاربر از کامپیوتر را تغییر می‌دهد. هر روز شاهد معرفی تبلت، نوت‌بوک و محصولات هیبریدی و ترکیبی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۸ هستیم. حال اچ‌پی نیز لپ‌تاپ‌های جدید سازگار با ویندوز ۸ را با صفحه لمسی و تاچ‌پد چندلمسی معرفی کرده است. تاچ‌اسمارت‌های جدید اچ‌پی مجهز به یک کی‌برد راحت و صفحه نمایش چندلمسی هستند. تاچ‌پد چندلمسی و شیشه‌ای آن‌ها نیز برای اجرای دستورات حرکتی ویندوز کاملا مناسب است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
XPS 14 / XPS 15
XPS 14 / XPS 15

امروز Dell به سری XPS خود، دو مدل لپ‌تاپ جدید را اضافه نمود، XPS 14 و XPS 15 در سایز ۱۴ و ۱۵.۶ اینچ به زودی وارد بازار خواهند شد. هر دو مدل مجهز به پردازنده نسل سوم اینتل (Ivy Bridge)، نمایشگر WLED و طراحی باریک با بدنه آلومینومی هستند و از نظر قدرت و بازده در سطح نسبتا بالای قرار دارند. قیمت XPS 14 و XPS 15 بین ۱٫۰۹۹ تا ۱٫۹۹۹ دلار متغیر خواهد بود. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط به نوت‌بوک‌های جدید Dell را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Macbook Pro Retina
Macbook Pro Retina

اپل باید قیمت بسیار بالای ۲۲۰۰ دلاری کامپیوتر جدیدش را توجیه کند. نمایشگر رتینا با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل مک‌بوک پرو جدید، از عمده‌ترین دلایل قیمت بالای این محصول است. شما هم برای این که ۲۱۹۹ دلار بی زبان را خرج مک‌بوک پرو رتینا کنید، تردید دارید؟ بالاخره باید بپذیریم که این قیمت برای یک لپ‌تاپ خیلی زیاد است. اپل دلایل زیادی برای وجود این نمایشگر و قیمت بالای مک‌بوک جدید ارائه کرده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Acer Aspire S5 Ultrabook / Ivy Bridge / SSD / Thunderbolt / USB 3 / HDMI
Acer Aspire S5 Ultrabook / Ivy Bridge / SSD / Thunderbolt / USB 3 / HDMI

ایسر تنها پس از گذشت یک هفته از معرفی اولین اولترابوک لمسی Full HD، اولترابوک فوق‌العاده باریک Aspire S5 را آماده فروش کرده است. Aspire S5 مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل، حافظه SSD و پورت USB 3.0 است و با قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار از همین ماه وارد بازار خواهد شد. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر این اولترابوک جذاب را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
MacBook Pro
MacBook Pro

اپل نسل بعدی مک بوک پرو را در کنفرانس WWDC با نمایشگر رتینا، معرفی کرد. اپل درایو نوری را از این مدل حذف کرده تا بتواند ضخامت آن را بیش از پیش کم کند. MacBook Pro اپل در سایز 15 اینچ تنها 1.8 سانتیمتر ضخامت دارد. رزولوشن نمایشگر مک بوک پروی 15 اینچی 2880x1800 و چگالی پیکسل آن نیز 220 پیکسل در اینچ است. وزن این مک بوک 2 کیلوگرم بوده و سبک‌ترین مک‌بوک پرویی است که تا کنون تولید شده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Macbook Pro 17 inches
Macbook Pro 17 inches

اگر شما هم صاحب یک مک بوک پرو 17 اینچی هستید، باید به شما تبریک بگوییم. چراکه احتمالا در چند ماه آینده مک‌بوک پروی شما جزو محصولات نایاب خواهد شد. ظاهرا اپل احساس می کند که دوره لپ‌تاپ‌های 17 اینچی به اتمام رسیده است. شایعات متوقف کردن کلی خط تولید مک بوک پرو نیز، حدود یک سال است که فضای اینترنت را درگیر خود کرده است، اما مسئله توقف بازنشستگی Macbook Pro در سایز 17 اینچ، مقوله‌ای است که از دید تحلیلگران اجتناب ناپذیر است.


ادامه مطلب...
Toshiba Portege Z930
Toshiba Portege Z930
 

توشیبا اولترابوک فوق العاده سبک 13.3 اینچی خود را با نام Portege Z930 در نمایشگاه Computex 2012 تایوان معرفی کرد .توشیبا ادعا می‌کند Z930 سبکترین اولترابوک 13.3 اینچی است که تاکنون تولید شده و به همین علت لقب"سبکترین در جهان" را به این محصول اختصاص داده است. وزن این اولترابوک تنها 1 کیلوگرم و ضخامت آن نیز 8.3 میلیمتر است. در ادامه نگاهی به مشخصات و گالری تصاویر این اولترابوک فوق سبک که حتی از مک بوک ایر 13.3 اینچی نیز سبک تر است، خواهیم انداخت.


ادامه مطلب...
MSI Slider S20 / Windows 8 Tablet / Ultrabook
MSI Slider S20 / Windows 8 Tablet / Ultrabook The Verge
 

نمایشگاه Computex 2012 تایوان، مملو از محصولات متنوع و جذاب مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ شده است. در این میان MSI نیز با یک محصول متفاوت هیبریدی با نام Slider S20 نظر بازدیدگنندگان را به خود جلب کرده است. S20 یک اولترابوک ۱۱.۶ اینچی لمسی و تبدیل شدنی است که براساس طرح ارائه شده توسط Letexo ساخته شده است. MSI Slider S20 دارای یک کی‌برد فیزیکی کشویی است و صفحه چند-لمسی آن از ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر S20 را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
Acer Aspire S7 Ultrabook / Windows 8
Acer Aspire S7 Ultrabook / Windows 8 The Verge
 

ایسر در نمایشگاه Computex 2012، علاوه بر تبلت‌های ویندوز ۸، لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را نیز به نمایش گذاشت. اولترابوک‌های Aspire S7 برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های معمولی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. بدنه آلومینومی Aspire S7 جلوه زیبایی را به آن داده است اما نکته قابل توجه در این اولترابوک‌ها صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن 1080p است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
لپ تاپ اسوس K53SV / A53S لپ تاپ اسوس K53SV / A53S www.asus.com
 

از آنجایی که از نظر بسیاری از مشتریان ایرانی هنوز بزرگی سایز نمایشگر لپ تاپ اهمیت بیشتری نسبت به وزن آن دارد، نوت بوک های 15 اینچی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. دراین مقاله به بررسی یکی از لپ تاپ های بسیار قدرتمند اسوس می پردازیم که قیمت مناسبی نیز دارد. لپ تاپ K53SV که در ایران با نام A53S نیز شناخته می شود یک نوت بوک 15.6 اینچی با پردازنده Core i7 و کارت گرافیک بسیار قدرتمند است که در ادامه بررسی اختصاصی زومیت برروی این لپ تاپ را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
HP Laptop with Tobii System HP Laptop with Tobii System Cnet.com
 

نمایشگاه هیجان انگیز CES رسما در لاس وگاس امریکا شروع به کار کرد، Tobii در این نمایشگاه روش جدیدی را برای کنترل لپ تاپ به نمایش گذاشت که همه را شگفت زده کرد. در روش جدید ابداع شده توسط Tobii که برروی ویندوز 8 نصب شده است، کاربر می تواند توسط چشم های خود سیستم عامل را کنترل و دستورات را ارسال کند. اما ممکن است این سئوال برای شما مطرح شود که چشم های انسان برای مشاهده استفاده می شوند و در واقع چشم های انسان ورودی محسوب می شوند نه خروجی و ارسال کردن دستور و ممکن است ترکیب آن با دریافت اطلاعات، مشکل ساز شود. اما با خواندن ادامه مطلب و روش کار سیستم کنترل چشمی Tobii نظرتان عوض خواهد شد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
کینکت کینکت
 

مایکروسافت در تلاش است تا فناوری سنسور حرکتی کینکت را به لپ تاپ ها اضافه کند. به این ترتیب به زودی شاهد لپ تاپ های مجهز به کینکت خواهیم بود که قادر به دریافت دستورات حرکتی هستند. یعنی می توانید به جای استفاده از ماوس و کی برد برای اجرای برنامه ها و یا ارسال دستورات، از حرکت دست های خود در مقابل صفحه نمایش استفاده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

شرکت توشیبا در نمایشگاه CES 2011 مدل جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های Satellite خود را به نمایش گذاشته است که می‌تواند تصاویر را به صورت سه‌بعدی نمایش دهد.

اگرچه پیش‌تر برخی شرکت‌ها در این زمینه اقداماتی را انجام داده بودند، اما این نخستین نمونه عملی از یک لپ‌تاپ سه‌بعدی در جهان محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ Satellite A665 نام دارد که با هدف سرگرمی و تفریح برای کاربران ساخته شده است و شامل نمایشگر ۱۶ اینچی می‌شود.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد